Monday, July 16, 2012

'Bilė ir kti'


Norėjimas perskaityti visas mėgstamo rašytojo parašytas knygas kartais atsimuša į sieną dėl to, kad nerandi jo daugiau išleistų knygų. Jei nėra bibliotekose, ieškai knygynuose, o paskui jau kitose interneto platybėse. Kol man dar taip neatsitiko (bet tuoj visko gali būti) tol tempiu iš bibliotekos visas Kunčino knygas ir skaitau skaitau.

'Bilė ir kiti' buvo šiokia tokia atgaiva po 'Netiesų dvaro'. Ši knyga man daug labiau patiko. Gal dėl Bilės, o gal dėl artimesnio šioms dienoms laikmečio, knyga taip greit susiskaitė, kad net nepastebėjau prabėgusio laiko. Tai kol kas yra antras geriausias mano skaitytas Kunčino romanas, po 'Tūlos' žinoma. 

Knygoje vėl man trūko išskirtų dialogų, tačiau matyt po 'Netiesų dvaro' jau buvau prie to pripratus ir man tai jau nebedrąskė akių. Labai daug buvo rašoma apie Dešrelinę, kuri knygoje rodos kiek svarbesnė už pačią Bilę. O Bilė - moteris Žuvis - tokia tikra žuvis, tyli ir nenusakoma. Tik labai jau graudžiai ir netikėtai Kunčinas ją pradangina. Kaip ji atsirado iš niekur ir be pasiaiškinimo, taip ir pradingo griūnant tiltui į niekur. O jų santykiai tokie abstraktūs, kokie būna šiais laikais, tarsi į niekur.

Knygą siūlau perskaityti tiems, kam patiko 'Tūla' ar kuris nors kitas Kunčino kūrinys. Pati buvau pasiilgus kažko panašaus į 'Tūla' ir tai man sugrąžino ši knyga.

Anotacija:

Apie:
Jurgis Kunčinas
'Bilė ir kiti'
'Vaga'
2002 m.
232 psl.
(knyga iš bibliotekos)

Štai taip rašo Kunčinas. Čia man daugiausiai juoko sukėlusi ištrauka:
(norintiems perskaityti siūlau pasididinti - paspausti ant foto)

P.S. Man patikusiais citatas iš knygos galite rasti čia.

No comments:

Post a Comment