Friday, January 6, 2012

Vy perskaitytos

Ar jau nupuošėt savas eglutes?

Na štai ir pirmasis mano įrašas šiame blog'e, jau net nesuskaičiuoju kuriame. Tikroji šio blog'o šeimininkė (kaip Inga mane pavadino) apsireiškia ne pati pirma, bet vis tik apsireiškia. Kol kas dar su Inga derinam dizaino klausimus (pasirodo mūsų skoniai skiriasi, o teisingiau jos skonis nuo maniškio, nes vis tik su jos siūlytu background'u aš sutikau, o ne ji su mano), tačiau blog'as jau pradeda savo veiklą ir viešina pirmuosius įrašus. 

Kalbant apie šio blog'o idėją, tai ji kilo man, nes aš šiemet dalyvauju '2012 metų knygų iššūkyje' ir sumąsčiau, kad vis tik nenoriu teršti savo senojo blog'o knygų tematika ir taip pat noriu, kad mano perskaitytos knygos turėtų savo atskirą vietą, taip paskutinę praėjusių metų dieną gimė mintis sukurti joms atskira oazę. O kad šis blog'as nebūtų toks jau pustuštis, kaip kad gali būti man skaitant knygas, tai pasikviečiau Ingą rašyti kartu, nes abidvi esam retos skaitytojos, tačiau mėgstame knygas ir turime šį tą apie jas pasakyti, o be to dviese smagiau.

Na, o dabar noriu pasidalinti pernai perskaitytų knygų sąrašėliu:
  1. Mitch Albom 'Dar bent vieną dieną'
  2. Martin Page 'Fio ir laumžirgis'
  3. Petras Burgaila 'Ginekologo užrašai. 2 knyga'
  4. Alberto Moravia 'Penktadienio vila'
  5. Pedro Almodovar 'Pati Difuza ir kiti tekstai'
  6. Andrė Eivaitė 'Naktis prekybos centre'
  7. Judith Kuckart 'Bibliotekininkas'
Iš jų geresnės už kitas buvo 'Bibliotekininkas' ir 'Fio ir laumžirgis'. Viena buvo panaši į Škėmos 'Baltą drobulę', o kita pakankamai liūdna.

Kaip matyti skaitau nelabai sunkias ir ne pačias storiausias knygas, tačiau vis tik skaitymas man teikia malonumą ir nemanau, kad knygos gerumas priklauso nuo jos storio. Ir dar vienas dalykas apie mano skaitomas knygas - nesirenku klasikos, nes ją skaityti man būna sunku.

P.S. Šiame blog'e mane galima rasti ne vien kaip treshnee, bet ir kaip Vy.




No comments:

Post a Comment