Monday, January 30, 2012

Bibliotekos staigmenos


Praėjusį pirmadienį po ilgo laiko apsilankiau viešojoje bibliotekoje ir pirmą kartą V. Kudirkos viešojoje bibliotekoje. Pagaliau sužinojau kur ji randasi, nes jeigu ne Eglė, kažin ar būčiau taip lengvai radus įėjimą į ją. Kaip ten bebūtų, tas apsilankymas buvo vaisingas: radau dvi knygas, kurias pasižadėjau šiais metais perskaityti. Nors šiaip esu pripratusi knygas pirkti, tačiau šių niekur neradau, tad bibliotekos teikiamais privalumais pasinaudoti buvo tikrai smagu. Patiko man toji biblioteka ir supratau, kad ten apsilankysiu dar ne kartą.

Tačiau pakalbėkime apie įvykius po to. Pasiėmusios knygas iš bibliotekos nukeliavom į 'Akropolį' ieškoti Eglei batų ir čia staiga man ima pypsėti tašė, kurį n metų yra jau nešiojama. Vienoje parduotuvėje pardavėjos pasisiūlė man tašės turinį išmagnetinti. Aš šiuo pasiūlymu pasinaudojau. Pirmiausia ištraukiau nuosavą knygą, kurioje buvo magnetinis lipdukas ir mano nuomone, tik jis galėjo vėl pypsėti, tačiau pasirodo, kad tai buvo ne ji. Tada pardavėjos pasiūlė padėti visą tašę ant to numagnetintojo ir visą jos turinį išmagnetinti - ir tai aišku pavyko. Su Egle ir Inga pradėjom svarstyti, kad bibliotekos knygos tikrai negali pypsėti, juk jos iš bibliotekos, o į ten tikriausiai papuola tiesiai iš leidyklų, kaip aš mąsčiau, tad tikrai tikrai negali pypsėti. Ir aš vat sukau galvą, kad vis tik tai mano tašei yra kažkas blogai. Šiandien pasiėmusi Elingo Nr. 2 supratau, kad vis tik biblioteka mus pergudravo. Toje knygoje tikrai yra magnetinis lipdukas.



No comments:

Post a Comment